قدم اول برای ورود به چرخه ملی
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری


مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در رده سنی (13-14سال) از تاریخ 13 تا 17مرداد در استان قزوین برگزار می شود تا فدراسیون وزنه برداری ضمن پویایی بخشیدن به رقابتهای داخلی این رده سنی؛ امید و انگیزه به آینده ای روشن را نیزدردل نخبه های آتیه ساز وزنه برداری کشورمان بارور کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛رقابتهای وزنه برداری رده سنی پایه خصوصا دررده نوجوانان پس از سالها دردوره مدیریت جدید فدراسیون وزنه برداری دردستور کار مسئولان این رشته ورزشی قرار گرفته تا نسل تازه ای از وزنه برداران آینده دار وجویای نام جا پای بزرگان  این رشته المپیکی بگذارند . برهمین اساس و برای بازگشت انگیزه  به آینده سازان وزنه برداری ایران  فدراسیون وزنه برداری در برنامه جدید خود  برای متولدین سال های 1380 و 1381 در روزهای 13 تا17 مرداد در سالن وزنه برداری تختی قزوین تدارک مسابقات قهرمانی کشور این رده سنی را دیده تا این اتفاق نخستین قدم نخبه های نوجوان وزنه برداری ایران برای حضور و خودنمایی درچرخه ملی  وزنه برداری ایران باشد.
این دوره مسابقات به همت هیات وزنه برداری استان قزوین و مسئولیت رییس هیات این استان برگزار می شود .حسین مقامی دبیر فدراسیون فدراسیون وزنه برداری و رییس هیات وزنه برداری استان قزوین با تسریع دربرگزاری این دوره از مسابقات سعی دارد تا با انتخاب نفرات برتر وشایسته در این رده سنی دست محمد حسین برخواه سرمربی تیم نوجوانان ایران در مسابقات آتی بین المللی با شروع اردوهای آماده سازی این رده سنی باز باشد.
در این دوره از مسابقات هر تیم متشکل از 8 وزنه بردار در اوزان (50 کیلوگرم، 56 کیلوگرم،62 کیلوگرم،69 کیلوگرم،77 کیلوگرم،85 کیلوگرم،94 کیلوگرم و 94 + کیلوگرم ) و با حضور 2 مربی (دارای کارت مربی گری) یک داور(درجه یک ملی) ویک سرپرست که جمعا12نفر را شامل می شوند.همچنین هرتیم فقط تا تاریخ 4 مرداد فرصت دارد لیست اسامی 12 نفره خود را به کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری ارسال کند.
لازم به ذکر است؛ در خلال برگزاری مسابقات کلاس باز آموزی ویژه داوران وکلاس آموزشی آنتی دوپینگ ویژه مربیان حاضردراین رقابتها برگزار می گردد که حضور مربیان تیم ها دراین کلاس های آموزشی الزامی است.
بی تردید مهمترین اصل این مسابقات پرورش استعدادهای فراوان در سراسر کشور است وتمامی استان ها در این دوره  سعی کردند با تمام توان خود حضور داشته باشند. ضمنا کمیته پزشکی وانظباطی فدراسیون وزنه برداری به صورت جدی باتخلفات مربوط به معضلاتی همچون دوپینگ و مبحث صغرسنی وزنه برداران در این رده سنی  برخورد می کنند تا درنهایت حق هیچ کدام از وزنه برداران ضایع نشود و بحث مربوط به پاکی و سلامت در صاحت مقدس ورزش حفظ ورعایت شود. کمیته برگزاری مسابقات نیز درخاتمه به نفرات اول تا سوم حکم ومدال قهرمانی وهمچنین به تیم های قهرمان،نایب قهرمان وسوم حکم وجام قهرمانی اهداء می کند.





:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد